Evenimente urmatoare:
STUDIU DE CAZ

biciCOOLtura

biciCOOLturabiciCOOLturabiciCOOLturabiciCOOLtura

Client: Primaria Municipiului iasi

Nume proiect: Servicii de educare și promovare a utilizarii bicicletei

Obiectivele proiectului:

Cresterea utilizarii bicicletei de la 1% la 5% in primele patru luni ale campaniei

Constientizarea a 40% dintre locuitorii Iasului cu privire la necesitatea reducerii poluarii si a traficului excesiv folosind bicicleta

Public Tinta:

Tineri, elevi de liceu
Tineri, studenti in Iasi
Locuitorii Iasului

Servicii oferite:

Realizarea conceptului creativ al campaniei de educare si promovare a utilizarii bicicletei

Elaborarea, editarea şi diseminarea de materiale de informare

Realizarea de materiale promotionale

Organizarea de evenimente si concursuri:
Conferinte de presa
Eveniment de inaugurare
Concursuri pentru biciclisti
Campanie de educare in licee si universitati

Conceptul creativ folosit in campanie

Denumire campanie: biciCOOLtura

Slogan: Iubesc sa biciclesc!

In urma sondajelor noastre am constatat ca o varianta altruista de promovarea a utilizarii bicicletei care sa puna accent pe avantajele ecologice (aer mai bun, sanatate, un mediu de viata mai bun, un oras mai placut) are mai multe sanse sa fie acceptata de publicul nostru tinta. Campania s-a construit in jurul acestui concept la care am adaugat si mesaje care merg pe o varianta egoista, de promovare a avantajului personal (economie, independenta, mobilitate).

Conceptul creativ: „biciCOOLtura – Iubesc sa biciclesc!” invita tinerii orasului, elevi si studenti la schimbarea oraşului, incurajeaza solidaritatea si promoveaza folosirea bicicletei ca pe o solutie la probleme lor zilnice de transport, o alternativa moderna, COOL, plina de atitudine si in acord cu nevoia lor de nou si de schimbare.

Am ales ca mesajul nostru creativ sa utilizeze elemente din natura.  Aceste elemente sint interpretate ca o simbioza intre bicicleta (roata de bicicleta) si elemente din natura care pot fi prezentate grafic pornind de la forma care este definitorie pentru ideea de transport - cercul. Alaturarea celor doua elemente CERC - NATURA transmite mesajul de transport verde, ecologic.

Elementele din natura pe care am ales sa le folosim in cadrul campaniei sint:

Floare
: semnificatie de optimism, speranta, dar oferit orasului si locuitorilor sai;
Nor
: mediu curat, protectie, aer curat, ploaia care spala orasul, curata aerul si inverzeste natura;
Copac
: plamanul verde al orasului, apropierea de natura, culoarea verde, simbol puternic al ecologiei si a unui mediu verde, curat;
Fluture
: libertate si independenta, aduce culoare, pare fragil dar este puternic, metamorfoza – schimbare in ceva mai bun, mai frumos.

Aceste elemente sint folosite in realizarea celor patru modele de flyere, ca suport pentru afirmarea mesajelor principale ale campanei si reapar in constructia spotului video, ca sprijin in derularea mesajului vizual.

Logo

Ca baza pentru realizarea logo-ului campaniei am optat pentru o interpretare grafica a doua cuvinte: BICICLETA si CULTURA. Mesajul pe care il poarta acest logo este ca mersul pe bicicleta nu inseamna doar sa pedalezi si nu te izoleaza ci ca aceasta optiune inseamna atitudine, apartenenta la o cultura – a bicicletei.

Pentru a adapta mesajul publicului tinta al campaniei am optat pentru alaturarea celor doua cuvinte si inventarea unuia nou -  biciCOOLtura in care accentul cade pe COOL – in trend, modern, distractiv - o caracterizare pe care orice tanar o doreste astazi.

Mesaje

Mesajele campaniei pleaca de la caracteristicile pe care le-am definit pentru CULTURA BICICLETEI  si transmit avantajele si beneficiile utilizarii bicicletei la care se adauga apelul la respect reciproc pe care il transmit biciclistii celorlalti participanti la trafic:

SUNT LIBER SI INDEPENDENT
RESPIR AER CURAT SI SUNT SANATOS

SUNT EFICIENT SI ECONOMIC
SUNT EUROPEAN

ATENTIE LA BICICLISTI

Vezi toate studiile de caz
TESTIMONIALE

GIS Varsovia 2014 este o initiativa foarte importanta, deoarece este cel mai bun mod de a crea sinergii între profesionisti.

mai mult...

Salut initiativa de lansare în Romania al unui astfel de schimb si dezbateri, precum LAUD 2014

mai mult...

Va felicit pentru Conferinta INGLASS, mi se pare o idee foarte buna, si va doresc mult succes

mai mult...

Orice eveniment care îi adună pe oameni împreună pentru un țel nobil este binevenit. Iar dacă acest moment cuprinde în sine și dimensiunea educației este cu atât mai necesară oasemenea abordare. 

mai mult...

 Vreau să vă mulţumesc pentru primirea călduroasă, respectul şi gentileţea de care aţi dat dovadă.

mai mult...

PROVINO a fost si o ocazie unica pentru ieseni de a vedea o paleta cat mai larga de vinuri bune, in acest festival s-a mers mai mult pe vinurile premium, cele pe care le gasesti in restaurante iar afluxul celor interesati a fost destul de mare

mai mult...

Pot sa spun din experienta altor targuri ca intr-adevar este un eveniment foarte bine organizat, care acopera mai multe domenii. Din punctul nostru de vedere, vedeta targului a fost Francusa 2011, primul vin al anului, lansat in octombrie la Cotnari dar practic lansarea oficiala a avut loc la Festivalul PROVINO

mai mult...

Am fost la multe festivaluri de profil din Romania si din afara si pot sa spun ca din punct de vedere al organizarii festivalul PROVINO e un „UAU!”

mai mult...

Multumim organizatorilor PROVINO pentru ca ne-au oferit ocazia de a fi Partener Oficial al festivalului.

mai mult...

Noi suntem foarte multumiti de aceasta expozitie, o asteptam, aveam nevoie de ea.

mai mult...

Mă bucur că am putut să joc măcar un mic rol în Festivalul Internațional al Educației, ediția 2013. Trebuie să spun că mi se pare o foarte bună idee pe care o voi duce cu mine acasă.

mai mult...

 Vă mulţumim pentru tot şi mai ales pentru organizarea exemplară şi munca eficientă pe care echipa FIE a desfăşurat-o pentru ca show-ul Patriciei să aibă loc la Iaşi.

mai mult...

 Ce s-a întâmplat în Piaţa Unirii şi în alte locuri publice din Iaşi în zilele FIE este o nebunie, tot oraşul a fost în sărbătoare. Totul e de calitate! 

mai mult...

Un oraş atât de frumos ca Iaşul avea nevoie de un concert de mare amploare

mai mult...

Am oferit publicului Clasic 300 multe surprize

mai mult...

Iubesc foarte mult entuziasmul cu care s-a organizat acest eveniment

mai mult...

Noi ştim ce înseamnă spiritul Iaşului şi ştim că acesta este strâns legat de cultură şi educaţie.

mai mult...

Clasic 300, contextul lansării oficiale a FIE a fost gândit în conţinut şi formă cu maxim profesionalism, cu emoţie şi determinare

mai mult...

 RIFF creează unul dintre aceste forumuri progresive şi aştept cu nerăbdare să particip la conferinţa.

mai mult...

Clasic 300 a fost o reală demonstraţie de forţă a culturii ieşene.

mai mult...

Cu toţii vrem ca Iaşul să fie capitală culturală europeană dar fără evenimente de genul acesta nu se poate

mai mult...

A fost o mare placere pentru mine sa fiu invitat la PROVINO in Iasi

mai mult...

PROVINO este pe un trend ascendent

mai mult...

În opinia mea, Festivalul PROVINO contribuie semnificativ la creșterea

mai mult...

Complimente pentru o conferință extrem de bine organizata

mai mult...

Speakerii invitati au fost la un nivel foarte ridicat

mai mult...

GIS 2012 a fost unul dintre cele mai interesante evenimente la care am participat

mai mult...

Am apreciat extrem de mult conferinta si invitatii

mai mult...

INGLASS este platforma ideala pentru acest tip de schimb de idei

mai mult...

Anul acesta am fost din nou foarte impresionata de cat de bine a fost organizata Conferinta INGLASS

mai mult...

GIS a fost o conferinta organizata excelent

mai mult...
toate testimonialele...